Namnvisan

Härom dagen berättade jag om en liten rolig låt som formades i mitt huvud
under en långtråkig solarie-session.

När jag kom hem skapade min lillbrorsa musik till den,
och nu har vi spelat in den och lagt ut den på Youtube!
Vi har till och med ett coolt bandnamn; Kind of Siblings.

Ni kan lyssna på den medan jag är i USA,
så har ni iallafall någonting vettigt att göra de närmsta två veckorna.






Och ännu en gång har det bevisats att det inte krävs särskilt mycket talang för att skapa ett band.
Allt som behövs är en bror som kan spela gitarr.


Kommentarer
Postat av: janina

den va grymmm ;)

2011-08-11 @ 20:29:13
Postat av: Saga

Sååå himla söt visa! Och jag fick till och med vara med på ett hörn. hihi! Ibland är det bra att heta Saga.

2011-08-11 @ 22:44:56
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-08-11 @ 23:09:46
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: jona

sweet!

2011-08-13 @ 11:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0