problem och hypade filmer

Min blogg har alltmer börjat likna en bilderbok på sistone,
eftersom jag inte har tid att skriva ner mina reflektioner.
Jag är seriös journalist nu förstår ni.
På min meritlista har jag Mando Diao, Black Jack, Henrik Rydström, Babian
och sist men inte minst: Migrationsverkets presschef Johan Rahm.

Nu åtestrår bara Dalai Lama, sedan är listan fulländad. Typ.



Men jag har några problem.

1. Jag har inget körkort. Det funkar bra för mig. Problemet är att arbetsgivare är av annan åsikt.

2. Jag har inte köpt en enda julklapp än sålänge, och vet fan inte vad jag ska köpa till någon i år.

3. Jag har praktik vecka 3-7 och har ännu ingen praktikplats. Anledning finner ni på punkt 1.





Förövrigt har jag sett två legendariska filmer på sistone. Scarface och Breakfast at Tiffany's.
Blev besvikan på båda. Fattar ingenting. Ska aldrig se en hypad film igen.
Och det är just därför jag ännu inte sett Avatar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0