Det finns fan inga dumma frågor. Tack flashback

Jordgubbsglass. Jordgubbsaft. Fredagkväll. Ensam. Kanal5play.
Jag halkar medvetet in på programmet Fråga Olle,
eftersom sex är kul och sexkunskap är bra.

Men jag blir JÄTTEARG när "experten" Olle och den andra fjanten
skrattar åt frågorna som sänts in till programmet!
De lägger ner mer tid på att förlöjliga frågorna än att svara på dem.
Jag vill dra dom hårt i örat och ryta
- Fy! Så gör man faktiskt inte. Det borde ni veta!


För det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.
Och oseriösa frågor ibland, men oftast inte.
Hur som helst borde vi fråga mer, annars får vi inte veta något.
Det är det näst bästa med Flashback, att man kan få reda allt, alltid och anonymt.
Pinsamma saker, hemliga saker, viktiga eller oviktiga saker. 
Du behöver inte ens ställa frågan själv och vänta på svar,
för någon annan har förmodligen redan haft exakt samma problem
OCH SKAPAT EN HEL TRÅD MED SVAR OCH TIPS OCH LÖSNINGAR!!!
Fantastiskt praktiskt.

I högstadiet hade jag en mattelärarinna som vi kallade Inger Lillfinger,
eftersom hon var cirka 1.42 centimeter lång. Inger Lillfinger sade alltid:
"Det är bättre att fråga en gång för mycket, än en gång för lite."

Exempel på bra frågor:
Varför?
Kom du?
Tar ni kort?
Vad gör du?
Är du hungrig?
Vad tycker du?
Behöver ni hjälp?
Får jag låna en tjuga?
Hur mycket är klockan?
Vad gillar du för böcker?
Varför blåser det vid havet?
Kan du gå lite långsammare?
Var ligger närmaste bankomat?
Vill du ligga med mig och isåfall hur?
Om du inte vill ligga med mig, varför då?



Svårare än så är det inte.
Frågor på det?

Kommentarer
Postat av: Pontus

vill du springa på en gyllene äng i solskenet bland hästarna och fota mig när jag lever? nej just det, det har vi ju faktiskt gjort :D

2011-02-27 @ 16:57:16
URL: http://pontusaur.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0