Egokick

Inga dryga översittande män i världen kan få mig på dåligt humör just nu,
för jag har blivit programledare och ansvarig för ett helt eget radioprogram.
Ett RIKTIGT radioprogram, som kan höras i riktiga radioapparater i hela Kalmar!
Det är mer än vad de flesta dryga översittande män har gjort.

Jag är grym.



Fler coola meriter jag har:
- Jag har blandat drinkar åt gäster på en krog som ligger på vattnet
- Jag har intervjuat Mando Diao
- Jag har tryckt en helt egen inbunden bok
- Jag har amerikanskt medborgarskap
- Jag har sett konserter med band som Rage Against the Machine, The Killers,
Gorillaz, The Wailers, UB40, Franz Ferdinand, Muse, Babyshambles et. c
- Jag har bloggat i 6 år
- Jag har praktiserat på ett framgångsrikt produktionsbolag i USA

Jag är 19 år.
Hur fan kan någon bry sig om att jag inte har körkort,
när jag har så mycket häftigare saker i min meritlista?


Kommentarer
Postat av: Jessica

You go girl!

2011-02-08 @ 22:14:17
URL: http://alltformangaganger.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är grym !

2011-02-09 @ 00:46:47
Postat av: Dad

Bra Melle! Runs in the family :)

2011-02-09 @ 18:14:16
Postat av: Malin Lilian

GOOOO Melissa. Shit vad coolt med radio programmet. Är det på skolans radio eller? Hoppas allt är bra med dig, du är as ball även utan körkort. ^^

2011-02-10 @ 09:36:52
URL: http://malinlilians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0