från rymden till mitt skafferi

Min familj har varit här. Deras energi ligger kvar i hela lägenheten,
som en bra känsla. Grädde på varm oboy.

Inatt pratade min lillebror om rymden.
Jag bjöd honom på chips, popcorn, choklad och jordgubbssaft.
Sedan sa han att det tar fyra år för ljuset från vår näst närmsta stjärna att nå oss.

Mamma spelade denna låt för mig. Hon älskar den såklart.
Det är en väldigt skön låt.

Mormor hjälpte mig. Nu har jag de vackraste gardiner jag någonsin sett.
Willy satte upp en stor spegel så nu kan jag bli fåfäng igen.
Jag har inte sett mig själv naken i helfigur på ett par månader.
Lite tjockare har jag blivit. Två kilo kanske.

Mitt skafferi är fullt av pulver.
Pulver till aprikoskräm, vaniljsås, smögensås, broccolisoppa och mycket mer.
Det känns bra. Jag gillar den typen av pulver.



Idag fyller mormor 61.
Jag vill utomlands.


Kommentarer
Postat av: mamma

<3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-02-13 @ 22:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0