jag kan också skita i vilket, är jag cool då?!

I protest mot alla lata män som inte pallar raka av fjunmustaschen,
men ändå självklart förväntar sig samma bemötande som rakade män 
och män med riktigt skägg, tänker jag nu inte raka mina armhålor
på en månad eller så.

OCH JAG FÖRVÄNTAR MIG ATT BLI RESPEKTABELT BEMÖTT OAVSETT VAD!
Jag ska fan inte se ett ögonbryn höjas.




Det är sjukt hur män bara kan strunta i sitt utseende
och beundras för de har "soft attityd"
medan kvinnor med samma inställning blir utstötta i hela samhället,
och utpekade som fula och äckliga. Får varken ragg på krogen eller jobb.

:(

Kommentarer
Postat av: erika

HÅLLER MED !!!

2011-02-06 @ 20:02:46
Postat av: joseful

<3

2011-02-07 @ 13:26:25
Postat av: Jonas

Det finns ett liv utanför krogen bland folket som raggar, jag är också en kille men jag stöter inte ut tjejer som inte bryr sig om utseendet. Man ser inte mycket mer av världen än det man tror om världen.

2011-02-09 @ 04:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0