Tjejen, killen & norsken slår till igen!

Eftersom de flesta missade premiären
ska detta kompenseras med att ALLA lyssnar på mitt radioprogram ikväll!
Klockan 21.00 på http://www.shore.hik.se/

Programmet heter Tjejen, Killen & Norsken, och vi tar upp ack så aktuella ämnen.
Ikväll ska Gurra självklart dissa något djur.
Förra veckan var det delfiner, vilket han har fått utstå mycket kritik för.
Antar att ni alla är väldigt nyfikna på vilket djur Gurra ska dissa ikväll.

Snart är det semmeldagen, Sveriges viktigaste högtid.
Vi har säkert någonting att säga om det också.
Dessutom ska vi prata om barn-och-föräldraförbjudna saker
såsom ollning och snigling! Jävla tur att vi sänder efter Bolibompa och Ullared.
Dock finns chansen/risken att min mormor ska lyssna.
Det är sånt kul som ingår när mormor skaffat facebook.

Jag kommer ha mobilen igång under sändingen trots att jag egentligen inte får,
så smsa gärna en hälsning eller dryg kommentar. Fast helst beröm.


VI HÖRS 21.00, PÅ http://www.shore.hik.se/ !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0