intense extreme strong blondering++ (!!!) med en twist




Efter att mitt hår slutat vara rött och utväxten närmade sig en decimeter
kände jag för något modebloggerskorna skulle ha kallat "makeover".
Köpte INTENSE EXTREME STRONG BLONDERING++ (!!!) och körde det i håret,
i hopp om att bli sådär vitblond som den taskiga pojken i Harry Potter-filmerna. 

...

Min utväxt är nu lika gul och ful som ränderna i sveriges flagga
och resten har samma nyans som en spya av morötter och rosévin.
Inte ens Lady Gaga hade kunnat bära upp det kaos jag har på huvudet.
Jag däremot kan nog få det att funka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där skulle jag allt vilja se bild på.. :)

2011-01-05 @ 19:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0