facebook is going down like lunarstorm

Är uppe i 50 eliminerade facebook-kontakter från bokstaven A till F,
och har nästan lika många gånger klickat igenom någons meningslösa bilder
utan att fatta vem fan personen är. Då klipper jag navelsträngen.

Sedan är det någon som skriver att dom äter någonting.
Någon har varit ute och sprungit och ska kolla på "BB".
Någon har blivit singel och 38 brunstiga killar gillar
och någon spammar att man ska rösta på personen
i en tävling där personen kan vinna en Iphone 4.
Jag skriver ner det i min anteckningsbok under rubriken "SAKER JAG SKITER I"
och klickar på Unfriend.


Jag vet, jag vet. Problemet ligger hos mig. Hur orkar jag klaga? Och så vidare.

Jag borde kanske bara ta bort mitt facebook-konto helt och hållet.
Facebook har trots allt blivit som lunarstorm
när alla plötsligt fick gratis pro, det bara var spam på klotterplanket
och "LAJV-fältet" enbart innehöll typ 
citat Ngn kååt flicka som vill snacka? ;) ;) ;) ;) slutcitat.

Allting har ett slut.











ps.
Jag är inte dum i huvet.
ds.

Kommentarer
Postat av: bella i a-klassen

Vilken grym blogg. Håller verkligen med dig om facebook. Funderar seriöst på att strejka ett tag.!

2011-03-11 @ 07:09:08
Postat av: mamma

Tack vare Facebook har jag en daglig kontakt med min dotter, hittat och umgås med min allra bästa vän genom tiderna igen, hittat ny släkt i USA som jag börjat prata med, pratar dagligen med människor på chatten gratis, JUST SAYIN ;)

För mig är Facebook ett fenomen och ditt problem handlar om att du har på tok för många "vänner" så du gör rätt i att sortera ... sen hoppas jag du kan njuta av fejan igen ! Puss.

2011-03-12 @ 08:50:57
Postat av: kelli

jag tog seriöst bort 200 vänner, och efter allt slit så tar facebook bort MIG. så nu har jag ingen :( ahah. men det är rätt skönt.

2011-03-12 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0