spontan överlycka

Jag älskar musik.
Jag älskar galenskap.
Jag älskar hetta.
Jag älskar gemenskap.
Jag älskar festivaler.

Jag älskar zigenarmusik.
Jag älskar att prata med ungrare, holländare, fransmän, italienare, romäner och britter.
Jag älskar sjukt god mat i oändligt utbud.
Jag älskar billig kall fatöl och cider.
Jag älskar The Rabbit Hole.
Jag älskar Johanna och Roger.
Jag älskar partytältet där de spelar uttjatade radiohits och dansar på borden.
Jag älskar Mainstage.
Jag älskar alla hundratals shoppingstånd.
Jag älskar Budapest.
Jag älskar Sziget och det senaste bandsläppet.


PULP | INTERPOL | THE NATIONAL | JUDAS PRIEST | MOTÖRHEAD | SMASH MOUTH | CHEMICAL BROTHERS | GOTAN PROJECT | DIZZEE RASCAL | MARINA AND THE DIAMONDS | SKUNK ANANSIE | HURTS | THE BLOODY BEETROOTS DEATH CREW 77 | HADOUKEN!| CRYSTAL CASTLES | AFROCUBISM | ELIADES OCHOA | FLOGGING MOLLY | GOGOL BORDELLO | SONATA ARCTICA | TRIGGERFINGER | GORAN BREGOVIC WEDDING AND FUNERAL BAND | LES HURLEMENTS D’LÉO | DEBOUT SUR LE ZINC | OJOS DE BRUJO | ROTFRONT | VERDENA | SÖHNE MANNHEIMS


Det är bara helt galet och nästan för bra för att vara sant.
Jag dansar på blinkande partymoln. 

Bilder från mitt Sziget 2010




Mitt hjärta ba BOOM!


Kommentarer
Postat av: Johanna

<3



världs bäst

2011-03-04 @ 14:42:02
Postat av: DeaZ

2011-03-04 @ 20:13:09
Postat av: DeaZ

Rumäner eller Romer* =P

2011-03-04 @ 20:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0