Steg mot att bli mer intellektuell (och mindre trög slacker)

  • Ha DNs hemsida som startsida i webbläsaren istället för facebook
    - Check!

  • Läsa böcker som inte är chicklitt
    - Check! (sedan jag läste Djävulen Bär Prada 2007)


Sedan har jag inte kommit längre.



...


Ni vet känslan av att skjuta upp någonting som måste göras,
och sedan ta itu med det och ha det överstökat?
Så jävla skönt och befriande.
Exakt så känns det att ha uppdaterat bloggen efter en veckas pinsam tystnad.

Jag har haft 60årsfest med MAMMA. Ingen av oss fyllde 60.
Det var fantastiskt roligt och det finns så många jag måste tacka,
men ingen nämnd ingen glömd. Så jag tackar ALLA!
Opersonligt som fan, men det blir enklast så.


Tack tack tack tack tack tack tack tack tack
tack tack tack tack tack tack tack tack tack
tack tack tack tack tack tack tack tack tack
tack tack tack tack tack tack tack tack tack TACK
till ALLA som medverkade i lördags, och tack för alla fantastiska presenter.
 
kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0