avsked som kvittar


I brist på intresse har jag eliminerat 32 av mina facebook-kontakter från A till C.
Proceduren går att jämföra med att rensa ett avlopp.

Nä det var väl att ta i.
Det är snarare som att rensa garderoben,
där vissa plagg inskaffas i impuls men glöms bort lika fort
för att sedan bara ligga där utan att fylla någon funktion.
Då går jag och lämnar den rutiga blusen till röda korsets second hand.
Eller tar bort en nästkusin till min förr-förr-förra pojkvän och tänker
"hur fan hamnade du där?"


Kommentarer
Postat av: hannah berggren

när du kommer till H, kom ihåg att jag är din trognaste bloggläsare och dessutom lyssnar på ditt radioprogram! hehe

2011-03-09 @ 22:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0