Ett undantag för tjejen som hatar kärlekskomedier

Igår kväll åt jag en liter chokladglass och kollade på en kärlekskomedi.
I slutet när Ashton Kutcher och Natalie Portman fick varandra 
så satt jag och grät och kramade mig själv med glass kladdat över mjukisbyxorna. 

Om ni hatar kärlekskomedier men ändå känner för något roligt och mysigt
kan ni se No Strings Attached.
Den är rolig och romantisk på ett kaxigt och sexigt vis.
Inte sådär äckligt klychigt romantisk som alla filmer Jennifer Garner spelar i.
Nej, romantiskt på Natalie Portman-vis.
En självständig och intelligent kvinna möter en vanlig kille som blir galen i henne,
och hon utnyttjar honom för sex.

Jag skrattade och grät högt med glass i munnen.
Och jag hade inte ens mens.

Nu har jag redan avslöjat hur den slutar,
men det hade ni kunnat räkna ut bara genom att se omslaget.


Kommentarer
Postat av: DeaZ

Ja den är ju väldigt förutsägbar men bra för att den inte är som alla andra kärleksfilmer precis som 500 days of summer

2011-05-30 @ 13:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0