Ny tavla!






Foto utan blixt:



Det finns en rolig historia bakom denna tavla. 
Jag gav min pojkvän Drazen en canvasduk och lite akvarellfärger för att han skulle måla.
Men han tyckte det var tråkigt och det blev inte fint, så han gav upp snabbt.
Hans halvfärdiga tavla har legat i min lägenhet i fem månader,
med texten GOD IS THE DEVIL på baksidan.
Han döpte den till det.

För en vecka sedan fortsatte jag på tavlan och gjorde om motivet helt.
Lite av den orangea och blåa färgen i bakgrunden är från Drazens original
och det står fortfarande GOD IS THE DEVIL på baksidan.

Jag har dock döpt den till Min Gud,
eftersom jag kan tänka mig att det är så hon ser ut.  


Någon som är intresserad av att köpa den eller byta den mot någonting?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0