Fortsättning följer

Eftersom jag sprungit mellan inspelningsplatser och redigeringsrum
samtidigt som jag försökt plugga inför en tenta och ge min pojkvän lite kärlek
har både brist på sömn och bloggande blivit konsekvenser av detta.

Jag kommer att skriva någonting relativt underhållande ikväll
om det inte innebär att jag måste strunta i att äta för att hinna.
Vilket väger tyngst - mat, sömn eller bloggande?
Ja ni får förlåta mig.



Förövrigt ska jag till Siesta och campa i sällskap med åtta män.
Hur ska det gå för en manshatande feminist som jag?
Eller hatar feminister inte män trots allt? Nu blev ni allt förvirrade va.
Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: DeaZ

tror inte att du är så hatisk =)

2011-05-20 @ 17:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0