tänk er en festival utan kissande snoppar i varje blickriktning



Bild från Siesta 2009.
Jag hade så kaxigt hår på den tiden. Rosa och ljusblått.
Åh vad härligt det ska bli med lite festival igen.

Tänker dock föra protokoll över hur många killar jag ser stå och kissa helt öppet,
för att sedan gå fram och intervjua dom.
Resultatet av undersökningen ska bli en välskriven analys
där jag förklarar hur jävla osmakligt det är när killar står och kissar offentligt.
Och Ja, kära vänner. 
Kissande snoppar inom räckhåll är faktiskt äckligt även på festival.

Tjejer sätter sig väl sällan och kissar mitt på campingen så att alla ser muttan?
Nä precis. I rest my case.  


Kommentarer
Postat av: Pastorn

Jag vill dock belysa att fall där en kvinna satte sig och kissade, inte bara inom räckhåll, utan också i en hink för att sedan kasta in den i grannens tält. En tidigare okänd kvinna var det dessutom. Så det händer allt.

2011-05-24 @ 01:05:47
Postat av: Linus

har varit med om att en kvinna bajsat i ett av de små dikena längs med gångarna på hultsfredscampingen, värre om du frågar mig :P

2011-05-24 @ 06:55:16
Postat av: DeaZ

Och alla är de idioter både män o kvinnor

2011-05-24 @ 13:10:15
Postat av: Dad

You havent been to Roskilde! Där kissar tjejer som de vill!

2011-05-24 @ 17:17:17
Postat av: kelli

hahahahaha!! får man följa med och observera?+?

2011-05-25 @ 21:58:03
Postat av: Melissa

Ja Kelli! Du får gärna vara min assistent

2011-05-25 @ 22:08:20
URL: http://ausikts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0