Siesta 2011

Nu har jag köpt min SIESTA!-biljett.
Det blev Siesta eftersom det är den enda festival jag har råd med tills vidare.
Banden är inte riktigt i min smak och jag har varit där många gånger förut.
Och den som snor något från mitt tält detta året eller tjatar om att hångla
skall jag halal-slakta.

Men.

Jag fick nyss ett kittlande pirr i magen av att tänka på Siesta.
Som ett sex år gammalt kärleksförhållande med plötslig attack av nyförälskelse.
Dom säger att gammal kärlek aldrig rostar.

Förövrigt har jag blivit så pass mogen att jag kan unna alla femtonåringar en nybörjarfylla
istället för att irritera mig på dem. Och det är ju jävligt skönt.

Siesta 2006. Då vad JAG en femtonåring. Dock utan någon form av fylla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0