Skrattattack efterlyses

Jag har inte skrattat ordentligt sedan förra sommaren. 
Få äro sakerna som får mig att asflabba i Kalmar.

Mycket får mig att skratta till,
som roliga youtube-klipp och kommentarer från mina klasskamrater.
Men ett ordentligt jävla skrattanfall, åh vad jag saknar det.
Ni vet ett sånt hysteriskt skratt så man får kramp i magen,
tappar luft och efteråt pustar ut i en enda våg av endorfiner?
Ett sånt skratt behöver jag nu. Min kropp och hjärna skriker efter det.
Jag har fan skratt-abstinens.


Jag behöver min vänner Matilda Camper och Hanna Liljekvist.
De får mig alltid att skratta. Men det var längesen jag hängde med dom nu.
Ett år ungefär. Lika längesedan som mitt sista asflabb.


Kommentarer
Postat av: josefil

jag ska asflabba dig!!!!!

2011-05-27 @ 21:46:37
Postat av: hanna

jag känner med dig. längesedan jag fick mig ett riktigt gott skratt.

2011-05-27 @ 21:46:52
Postat av: DeaZ

Får ett varje dag med Tom =)

2011-05-27 @ 23:26:01
Postat av: Camper

Fan vad jag saknar dig! :( Vi får se till att asflabba ordentligt nästa till sommaren <333

2011-05-29 @ 21:56:41
Postat av: gail

i know what you mean!! the kind of belly laughing that you spit out of your mouth and sometimes you blow snot out of your nose!! we call them "snot-rockets".....LOL!

you laugh so hard you can't breathe! hahaha......

2011-05-30 @ 01:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0