The Wall - Resumé à la Melissa

Roger Waters - The Wall live i Köpenhamn var obeskrivligt.
Mäktigt, känslosamt, överväldigande, skruvat och vackert.
Den fenomenala musiken, illustrationerna och effekterna 
i kombination med ett sällskap av 47 000 Pink Floyd-älskande människor 
var nog för att göra min tillvaro så fullkomligt fulländad på alla sätt,
att även tårarna pulserade.

Jag kommer aldrig att kunna återberätta det eller visa!
I foto och film försvinner tusentals betydelsefulla detaljer
men mest av allt så försvinner den storslagna känsla som fanns i atmosfären.

Jag antar att någon säkert ändå vill se bilder och dylikt som jag tog,
men jag gjorde fel när jag skulle föra över dem till datorn och nu är allt borta.
Det suger.

Här är dock ett par foton som Roger (han satt bakom mig, alltså inte Waters)
lyckades fånga och behålla + Ett filmklipp fångat av okänd.








Another Brick in The Wall pt.2 drar igång vid 01:35.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0