Diverse ord

Ojojoj vilken inaktiv bloggare jag har blivit.
Jag är medveten om det.






Jag är också medveten om:

  • Julpynt
  • Skolan
  • Oliver


Jag äter minst tre deciliter Oliver om dagen.
Är det normalt?



Visste ni förresten att författaren till Twilight är djupt engagerad mormon?
Det är troligtvis därför Twilight har så sjukt konservativa värderingar.
Men det är inte bara därför Twilight är värdelöst.
Det har en fasansfullt korkad handling också.




En tjej som är sur i tre filmer och en vampyr och en varulv.
Toppen.


Det var allt jag hade att bjuda på idag.
Don't give up on me and my blog.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Twilight är helt fantastisk tycker jag. I varje fall om man behöver ett dåligt exempel att referera till i en disukssion eller om man behöver analysera genusperspektiv i litteratur. Annars känns det rent spontant som något som var ute redan på 1800-talet där värderingarna tycks komma ifrån.

2012-01-15 @ 19:09:18
URL: http://magnuslehto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0