En dag i Melissas novemberliv

- Alarmet ringer 07.30
- Snoozar till 08.30
- Cyklar till skolan, anländer ibland i tid
- Försöker under förmiddagen lära mig allt som krävs för att kunna prestera:
Grafiker, Mixer, VB-tekniker, Bildproducent, Programledare, 
Kamerakvinna eller Väderpresentatör.
- Presterar något av ovanstående.
- Slänger i mig någon form av lunch
- Chillar ett par timmar
- Presterar igen, på test och sedan på riktigt.
- När skoldagen är slut vid 17.30 ler jag hem cykeln eftersom jag inte har något lyse
- Slänger mig på sängen i någon slags koma, 18.00
- Lagar mat, äter maten 19.00
- Kollar på proffspoker (Pokerstars.net) på datorn
- Kollar Aktuellt på TV, 21.00
- Kollar Facebook, läser igenom DNs hemsida och mina favoritbloggar
- Busar lite med min pojkvän Drazen
- Äter en kaka, chips och en klementin
- Somnar med Drazen i min famn, cirka 00.00



Hittar ingen tid för att blogga i schemat. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0