spirithood is the shit

För några veckor sedan ringde min farmor från USA
- MELISSA! I WANT TO BUY YOU A SPIRITHOOD!

Ja ba: Åh vad kul! Va e de för nått?
och hon ba
- All the Hollywood celebrities have them and they are just ADORABLE
so you just got to have one of your own!



Så jag gick in på http://spirithoods.com och blev fullkomligt förälskad i Snow Leopard.
Jag har sett att H&M gjort egna varianter på Spirithoods, dock inte alls lika fina som originalet.
Vilket inte är så konstigt eftersom en Spirithood kostar cirka 130 dollar.
10% av priset går till främjandet av det djuret som Spirithooden föreställer,
om man väljer ett av de utrotningshotade djuren.
Självklart är "pälsen" helt fake, men oemotståndligt mjuk och vacker.

Spirithood är den bästa modetrenden jag sett sedan... Någonsin. 
Äntligen finns det en möjlighet att vara bedårande även på vintern. 


Min farmor är så awesome! 




Talk to the paw!







 

Kommentarer
Postat av: Helena

Lyllo dig! Du har en farmor som är både snäll och awesome :)

2011-11-11 @ 16:16:40
Postat av: grammy

love this blog!!

2011-11-11 @ 18:50:53
Postat av: janina

sååååå fin

2011-11-14 @ 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0