Scullissa

Igår kväll under en höstig vitvinsberusning på Kalmars bästa klubb (Lilla Klubben),
fick jag höra det igen.

Då och då händer det att människor låter mig veta att jag är lik Scully från tv-serien Arkiv X.
Jag kan inte räkna på mina fingrar hur många gånger det hänt,
för fingrarna räcker inte till.
Det roligaste är att vissa har freakat ut totalt, pekat frenetiskt på mig
och utropat: DU ÄR EN KOPIA AV SCULLY!!! FY FAAAN VAD SJUKT

Själv har jag aldrig kollat på Arkiv X, men tack vare Google har jag sett bilder på kvinnan.
Och därmed kan jag bara tacka! För Scully har visat sig vara en goodlooking maddafakka.


Asså vettefan.


Kommentarer
Postat av: Bam

SHIT. Aldrig tänkt på det men fan vad lik du är henne. Eller fan vad lik hon är dig, med andra ord. Jävla copy-Scully.

2011-10-09 @ 19:45:07
URL: http://bamsbox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0