Tre väldigt goda ting

Efter en förbryllande lång dag med komplicerad tidningsredigering i InDesign
kom jag hem och möttes av tre goda ting. Eftersom alla goda ting är tre. (Källa: Maraboureklamen)


1. 
I mitt postfack låg den erotiska serieromanen Maran som jag ivrigt beställde förra veckan.
Efter att ha slitit sönder Adlibris-förpackningen låg den där och glänste i mina bara händer.
Jag kunde höra änglakören sjunga. Feministisk folktroporr har den blivit kallad, och jag förstår varför.
Helt perfekt för de som föredrar kombinationen erotik med förtrollande skönhet och cool dialog
istället för tillgjord förvrängd mansdominerad fuckmeintheass-porr.
För mer information eller beställning av Maran, klicka här: Mer om Maran
Den innehåller utan tvekan de snyggaste, galnaste och coolaste sexskildringarna jag någonsin skådat.

"Lina Neidestams suggestiva stil är både trolsk och oerhört cool.
Det är vacker, intelligent och feministisk folktroporr." 
Isabelle Ståhl, Nöjesguiden


2.
Min sambo Drazen har dragit till Stockholm för att titta fotboll (snyftningar), 
MEN den goda nyheten är att han lämnade sin Ipad hemma i vår lägenhet. 
För mig som inte äger något i-föremål är detta en big deal då tillgången av Fruit Ninja och Wordfeud
plötslig blir oändlig. Hejdå tristess och Heeeej timmar av fruktslaktande och ordvändande.


3. 
Skafferiet är fullt av chips och godis som världens uppenbarligen bästa sambo inhandlat. 
Det talar för sig själv. 





Slutsats:
Feministisk folktroporr serieroman + Ipad + Godis = En jävligt bra kväll i sängen.


Kommentarer
Postat av: grammy

melissa--this is such a funny blog!! omg!!!!! that should keep you occupied-well, at least until you run out of chips and soda! haha!

2011-10-11 @ 22:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0