drömma glömma vakna sakna

Sitter i Paris på ett café
dricker cabarnet
sauvignon och äter brie
sedan slaktar alarmsignalen drömmen
med en lie.

/ Melissa






ps.
Denna blogg har jag haft i över tre år och den absoluta större delen av tiden
har det stått på min header:
 "Politik och ironi, musik och poesi - för er som vill Skratta eller Fatta"
Nu har den relativt kända och kontroversiella bloggerskan Miixx bytat header
och nu står det:
"För er som är glada och vill fatta, eller som mår dåligt och vill skratta."

Jag vet att Miixx har läst min blogg
och kan inte hjälpa att undra om hon blivit inspirerad av min förra header-slogan. 
Big deal? Nä. Men ändå värt att poängtera.
Förövrigt har jag ingenting emot kontroversiella Miixx.
Ibland finner jag hennes blogg underhållande och fin och ibland motsatsen.
Den privata Miixx har jag ingen direkt åsikt om trots att vi gick på samma gymnasieskola.
En gymnasieskola där skit snackades mer än någonsin.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Förvisso så är det grym skillnad på era bloggar. Vilket inte är något annat än GRYYYYMT positivt.

2011-09-30 @ 21:03:24
Postat av: Cmajt

Har ingen jävla aning om vem dendärnia är men det kan ju inte neka till att det känns jäfligt ausikts inspirerat

2011-10-01 @ 00:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0