Bill Haverchuck

Hej kära medborgare!
Har ni sett serien Freaks and Geeks?
Om inte: Gör det! Det är en helt underbar serie med endast en säsong.

Om ni har sett den: Ni vet supertönten Bill Haverchuck? Herregud vad fin han är.
Såg nyss 14:e avsnittet, när hans mamma blivit tillsammans med Mr. Fredericks.
Bill var så pur och skör och emotionell och härlig. Jag vill bara krama honom.
Jag är nog lite betuttad i Bill och hans mysiga töntighet. 

Sedan kan jag även relatera till hans obefintliga motorik.
Här är en superb scen från avsnittet. Det gav iallafall mig gåshud.



Länk till låten som är med i klippet.

Tack för tipset Melissa, säger ni då.
Varsågoda kära medborgare, säger jag då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0