träna solo

Tänkte träna lite här hemma.
Ni vet, några efterblivna situps och någon rörelse som nästan påminner lite om armhävning.
Hoppa upp och ner, hoppa i cirklar. Kanske rent av hoppa på ett ben.


Så jag ställde mig framför spegeln,
för att bli motiverad.

Sedan bytade jag om,
för det är kul att vara snygg.

Sedan satte jag på hög musik
för att komma i rätt stämning.
Nej inte den låten. Den! Nej! Jo Nej Jo! Den blir bra

Sedan kollade jag på ett youtubeklipp
för att få inspiration.
Sedan skrev någon till mig på facebook.


Sedan loggade jag in på min blogg
och skrev ett inlägg om att träna.
Eller snarare om att inte träna. 
Inte träna alls faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0