Det finns gott om tid att vara normal i graven

Med hjälp av röd lipliner, lipsyl, svart kajalpenna och svart ögonskugga fick jag till det,
för när alla andra har röda läppar är det inte kul längre.
Obs, mitt photoshop har slutat funka så här kommer autentiska cambilder.
 
 
 
Kan inte känna mig snygg och normal samtidigt, har aldrig gjort.
Många säger att människor med ett behov att sticka ut har psykiska problem.
Jag vill hävda att människor som inte vågar sticka ut har psykiska problem.
Breaking news, du lever bara en gång. 
Det finns gott om tid att vara normal i graven.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jonnie

en förbannat snygg kvinna
säg till om du är i sthlm någon gång!

2012-12-17 @ 23:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0