Vackraste filmen och finaste låten i mitt nu

I skrivande stund sitter jag i min bäddsoffa och tittar på en helt makalöst bra film
som heter Happiness. Den är verkligen helt otrolig. Ni borde alla se den. 

Så jag sitter här i min ensamhet och njuter av denna fantastiska skapelse
och plötsligt startar en låt vid en viss scen, en låt jag aldrig hört förut.
Låten i kombination med scenen skapade en stark känsla jag inte kan definera,
men den for genom min kropp och stannade i hjärtat. Behagligt men tungt.  
Jag googlade några textrader och hittade den. 
Fan vilken fin låt. Och de som sjunger är så 80tals-fina!




I skrivande stund har jag fortfarande 20 minuter kvar på filmen,
men den kan sluta hur som helst. Den är bara så makalöst vacker. Allt är bra med den. Allt.
Det är den perfekta filmen. Jag känner mig glad inatt. Klockan är 03.00.

Vacker film + fin musik = Lycklig Melissa


Kommentarer
Postat av: kelli

HAR DU INTE HÖRT DEN :D

vilken tur att du tar igen tiden du msisat nu haha.



tror westlife och någon brud gjorde cover på den här för några år sen.

2012-02-12 @ 01:17:57
URL: http://kellitheunicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0