Experiment á la Melissa: Håriga armhålor

Jag ska nog inte raka mina armhålorna på tre månader. Det finns ingen anledning.
Jahapp, ännu en extremfeministisk idé hon fått för sig... Tänker ni.
Men nej, det har inte med feminism att göra.
Tvärtom är det ett väldigt icke-feministiskt beslut.

Det är nämligen så att den enda person vars åsikt om mina armhålor jag bryr mig om
är på ett fartyg i typ, medelhavet under tre månader framåt.
Alltså min älskade, älskade pojkvän Drazen.

Vad alla andra människor tycker om mina armhålor skiter jag fullständigt i.
Själv är jag väldigt ambivalent angående mina egna armhålor.
Dock har aldrig haft riktigt håriga armhålor någonsin, i hela mitt liv,
vilket är väldigt konstigt eftersom det egentligen växer en massa hår där.

Finner jag ett obehag av att ha hår i armhålorna rakar jag väl bort det när tiden är inne.


Fast män verkar inte ha problem med sina håriga armhålor
så varför skulle jag ha problem med mina?

Det får bli ett experiment. Time will tell.

Kommentarer
Postat av: .

Skulle bli förvånad om inte en majoritet av alla män i din ålder tycker det är äckligt med håriga armhålor också. Det är precis lika hygieniskt på en kille som en tjej med rakade armhålor. Skulle aldrig få för mig att låta det växa ut.

2012-01-19 @ 00:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0