fucked up dygnsrytm 4-life

Normala människor tänker såhär inför att börja skolan tidigt på morgonen:
"Okej, då måste jag gå och lägga mig i hyfsad tid kvällen innan, för att orka upp sen."

Jag däremot tänker såhär kvällen innan jag ska börja skolan tidigt:
"Okej, då är jag vaken till runt 03.00, går upp tidigt, går till skolan
och sover vidare när jag kommer hem."


Så har mina flesta vardags-dygn fungerat sedan gymnasiet. Det går inte så bra.
Jag har alltid huvudvärk och är alltid trött.´Men jag är som ett litet barn.
Jag hatar att gå och lägga mig och sova. Särskilt själv.
I en fucking bäddsoffa utan madrass.



*Kärleksvarning*
Jag saknar min pojkvän. Såhär ser han ut, vanligtvis.





Såhär ser han ut ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0