Gillar ni makeup lika mycket som jag?

Jag är en jävel på makeup och har alltid varit intresserad av sminkets magi.
Visste hur ett par ögonbryn bör formas innan mina jämngamla blivit rumsrena.
Kunde highlighta och lowlighta ansiktsdrag innan dagiskompisarna lärt sig prata.
Typ.
 
Äger minst hundra ögonskuggor. Älskar ögonskuggor.
Prenumererar på fyra riktigt bra makeupvloggar på Youtube
och läser alla sminktips jag kan komma över.  
 
Hur är det med er? Är ni intresserade av smink?
Tycker kanske ni jag är kass på makeup? Vill ni ha tips?
Dagens "makeup" för inspiration kanske, om intresse finns?
De flesta killar sminkar inte sig, men det kanske kan vara kul ändå.
 
 
Detta är dagens makeup för mig.
Ljus foundation, skimrande solpuder, rosa rouge. 
Highlight & lowlight (mer effektivt än många tror). Gul och bronsig ögonskugga.
Markerade ögonbryn och en jävla massa mascara.
Sedan har jag börjat med röd läppenna och ljusrosa läppstift.
Det är perfekt nu när allt ska vara 90-tal. Läpparna ser större ut också.
 
 
 
Jag är ganska ful utan smink. It's like magic!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0