Ausikts forever

Alltså kära medborgare, det var ju tråkigt det här med gensvaret på smink-inlägget.
Det var nämligen obefintligt. Lite trist. Jag har ju så många coola tips att ge.
Jaja. Var fula då.
 
Jag försöker hitta nytt att skriva om.
Feminism, krig, fred, värnande om djur, pro multikult och antikonservatism
är ständigt återkommande ämnen.
 
Det blir lätt så efter 1477 inlägg av samma skribent.
Den åttonde september har jag haft denna blogg i fyra år.
Fyra härliga år av ausikts.
 
Utav 1477 inlägg skulle jag tippa på att mindre än 30 har handlat om min dag.
Två femtedelar har haft någon slags politisk anknytning.
Resten har varit en skön cocktail av allt.
Jag är nöjd hittils.
 
Det är skönt att jag lyckats få hyfsat många läsare utan att ha en solklar nisch.
Ena inlägget kan ha radikalfeministiska tendenser medan nästa innehåller skönhetstips.
Jag har inte ansträngt mig för att vara extrem eller unik.
Jag har aldrig spelat en karaktär och jag är varken expert eller kändis.
Melissa heter jag och var 17 år i begynnelsen av Ausikts.
Nu är jag 21. Det ni.
 
 
För exakt tre år sedan skrev jag om att Michael Jackson dött.
Tiden alltså. Tiden och bloggen. Det är en underbar form av dokumentation.
Älskar dig Ausikts. Tack för att jag skapat dig. Kramis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0