Mitt nya Kalmar

Nu lämnar jag mitt första hem efter fyra veckors praktik här i Hässleholm
och beger mig av till mitt andra hem.

Det tog ett år för mig att acceptera Kalmar
och ännu längre tid för mig att tycka om den staden.
Emellanåt till och med älska.

Särskilt älskar jag människorna i mitt Kalmarperspektiv.
The Rhinestones och andra unika karaktärer.
Såna jag kan prata med allt om
och såna jag bara hoppas möta ute en fredagkväll. 


Jag har 5 minuters promenad till havet eller centrum
och 10 minuters promenad till slottet eller stranden.
Det vore synd att klaga på. Särskilt när det är vår.
Särskilt med Caroline, Emmelie, Hanna och Maria inom räckhåll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0