Modeguru Melissa

Tusen tack till den håriga tjejen i melodifestivalen!
Efter debatten har allt fler insett att det ser estetiskt och coolt ut med lite hår i armhålan.
Dessutom är det en konstig sak att förakta. Lite som att förakta naglar eller fräknar.




Jag har faktiskt länge förutspått att kroppshår skulle bli accepterat igen,
ja kanske rent av trendigt. Och visst blåser vinden åt det hållet nu.

Snart kommer vi minnas hårlös-modet och skratta.  
" Tänk att vuxna kvinnor skulle vara hårlösa som småbarn, annars var de äckliga "
Vad var det för pedofil som kom på det egentligen?


...



Ärligt talat tycker jag att alla typer av armhålor är bra armhålor.
Har svårt att tänka mig hur en armhåla skulle vara ond.
Jag rakar mig själv när jag känner för det.
Testade att ha en riktig fluff-buske i vintras men det luktade skumt.

Håriga armhålor är som långt hår på huvudet. Vissa passar i det och andra inte.
Vissa trivs i det och andra inte. Att klaga på någons huvudfrisyr är ju inte snällt, eller hur?
Så varför klaga på någons armhålafrisyr? 


Kommentarer
Postat av: Realist

Hår under armarna är bara snyggt i svartvitt, true story.

2012-03-15 @ 00:04:47
Postat av: Anonym

2012-03-15 @ 16:04:25
URL: http://blaval.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Underbart skulle det stå!

2012-03-15 @ 16:05:03
URL: http://blaval.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0