Diverse om mig

  • Jag kan inte gå i klackskor och vägrar lära mig
  • Jag älskar råa grönsaker
  • Visste inte vem Chuck Norris var innan Chuck Norris-skämten
  • Kan inte dyka
  • Har aldrig åkt rullskridskor ("inlines, rollerblades")
  • Min guacamole får folk att stöna som av sexuell njutning
  • Jag lider av extrem spindelfobi. Tycker att alla djur med långa ben är obehagliga.
  • I nian lärde jag mig tre ackord på gitarr och sjöng och spelade Bob Dylan - Blowing in the Wind 
    framför hela klassen. Läraren avbröt mig under första versen eftersom jag sjöng i fel tonart.
    Fick ändå MVG i musik, för min feeling.
  • Läste igenom alla Per Nilssons böcker i högstadiet, två gånger.
  • Så länge jag kan minnas har jag aldrig riktigt trott på "Gud"
  • Började blogga på lunarstorm när jag var 13. Hade 280 läsare när jag var 14.
  • Turkisk yoghurt finns alltid i mitt kylskåp
  • Tycker att katter är väldigt överskattade
  • Sommaren 2010 var jag på fyra musikfestivaler varav en i Ungern.
    Var även på en medelhavskryssning, hade två jobb hela säsongen och flyttade till Öland.
  • Blir deppig flera veckor av att se sorgliga filmer
  • Föddes som Melissa Linde-Barisano, blev Melissa Svantesson när jag var sex år.
    Nu heter jag Melissa Linde-Svantesson.

 Nu får du berätta något särskilt om dig själv.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

- Jag är rädd för fjärilar.

- Jag förstör filmer genom att störa mig på saker, t.ex. att tjejen går och lägger sig med smink/vaknar med smink.

- Om jag hade en tidsmaskin skulle jag åka tillbaka till 60-talet.

- Jag lider av en ätstörning som jag kämpar mot.

- Samtidigt skulle jag vilja att alla älskar sina kroppar oavsett kroppstyp.

- Jag gillar din blogg.

2012-05-03 @ 22:01:35
URL: http://livetijasminesogon.blogspot.se
Postat av: Melissa

Åh tack för den infon Jasmine! Jag tycker fjärilar är äckliga på nära håll men fina på långt. Hoppas du kan bli fri från din ätstörning. Jag har läst din blogg en del och du skriver så bra, och samtidigt som du är bräcklig så är du också stark och modig. Det är vackert.

2012-05-03 @ 22:05:02
URL: http://ausikts.blogg.se/
Postat av: Josefine

-Jag tycker om att sticka.

-Att bo på landet tycker alla verkar jobbigt men jag tycker om det.

-Jag tycker att jag borde få jobb på en restaurang snarast för min matlagning är grym.

-Att vara sysslolös i mer än två timmar gör mig panikslagen.

- Är vansinnigt rädd för sjöodjur fastän de inte finns.

2012-05-05 @ 18:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0