Mitt ego fick mig att göra detta (del 3)

Jag heter Melissa.
En av de mest spelade låtarna på radio och krogar just nu
är portugisiska hiten Ai se eu te pego.

Refrängen går såhär:

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai se eu te pego
Ai ai se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai se eu te pego
Ai ai se eu te pego


Och låter såhär:



Om ni lyssnar noga exakt 11 sekunder in i klippet,
så hör ni honom sjunga MELISSA, MELISSA!
I lyricsen står det att han sjunger Delicia, som betyder delicious (mumsigt).
Det är dock uppenbart att Delicia uttalas Melissa.
Särskilt efter några öl.

Slump? Jag tror inte det 


Kommentarer
Postat av: Isabell

Måste bara säga att jag älskar dessa "mitt ego fick mig att göra detta"! :)

2012-05-07 @ 18:08:58
URL: http://popfisk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0