det är värt lite babyfett

Nyligen bläddrade jag oinspirerat runt bland tjatiga bloggar och tråkiga facebookbilder
i väntan på något slags spektakel. Jag kände mig som en öde ö.
Plötsligt blev jag sugen på pannkakor, vid tidpunkt 23.30 närmare bestämt.
Så jag gjorde vad alla vuxna med babyfett kvar på magen skulle ha gjort.
Jag lade mig på golvet och började göra situps.
NOT!  
Jag började steka en jävla massa pannkakor.

För att jag är vuxen och kan bestämma själv,
men främst för att det är gott.

Nu känner jag mig impulsiv och mätt.


Fakta om mina pannkakor:
- Jag hade inget SMÖR så jag stekte i Lätta
- Jag hade ingen hallonsylt så det fick bli lingonsylt
- Jag stekte dem i en kastrull 
- Det tog 50 minuter
- Jag åt fyra stycken. Nu känner jag mig gravid
- Undrar om gravida alltid känner sig mätta? Det ser så ut.
- De blev mumsiga. Pannkakorna alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0