Sånt som jag avskyr att göra

  • Springa i trappor utan BH
  • Borsta igenom håret dagen efter fest
  • Vänta
  • Läsa tråkiga texter 
  • Raka benen och diverse
  • Döda insekter (är rädd för dem)
  • Fundera över livets skörhet
  • Köa
  • Svara i telefon på okänt nummer
  • Frysa
  • Allt som har med mens att göra
  • Prata med myndigheter
  • Städa
  • Prata om sport (kan ingenting om sport)
  • Packa upp
  • Shoppa bajsnödig
  • Göra vad som helst bajsnödig
  • Känna mig awkward
  • Inse att människor jag älskar ibland helt går emot mina värderingar
  • Cykla i regn
  • Gå på fest när jag känner mig ful
  • Upptäcka att min nya foundation är för mörk
  • Hälsa på släktingars släktingar (eller bekantas bekanta) vid tillställningar
  • Sova på soffan hos någon som har katt
  • Låtsas gilla andras katter
  • Förlora i poker



Vad avskyr du att göra?




Kommentarer
Postat av: Realist

Se på hjälplöst när vänner förstör sina liv för att de redan tror att det är förstört

2012-05-28 @ 13:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0