Full rulle (befogad klycha)

Hej kära medborgare!

Imorgon har jag ett obligatoriskt seminarium i skolan från nio till fyra.
Samtidigt kommer jag att åka från Kalmar till Hässleholm
för möte på Lokaltidningens redaktion 14.30.
Tur att jag är en superhjälte.

Jag ska sedan hänga på Siestafestivalen för att fota, intervjua, suga in stämningen
och hålla ögonen öppna för eventuell sensation.
Om ni ser mig, kom fram och dela med er av skvaller och/eller annat kul.
OBS! Ej knark eller skamliga förslag.

Efter det ska jag plugga tenta, åka tillbaka till Kalmar, skriva tenta
och sedan åka tillbaka till Hässleholm för att lära mig allt som krävs
för att lagligt få köra bil i detta land.
Uppkörning om fem veckor.


Summa sumarum:
Ni kan inte räkna med särskilt frekvent bloggande den närmaste tiden.
Men häng kvar. Jag kommer att posta random bilder funna i internetskogen
och så småningom skriva sånt som får er att skaka på huvudet i missnöje
eller gapa som om ni fått en uppenbarelse.
Kanske kommer ni att lära er något, men jag lovar inget.


På återseende kära medborgare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0