bloggen är min under min kontroll MOohahahhaahahaaaaa

Jag har fått mycket beröm för denna blogg på sistone. Fan på tiden efter fyra aktiva år.
Detta märks inte bland kommentarerna på inläggen.
Med tanke på mina (högt antal) besökare per dag och i snitt två kommentarer per inlägg
så förstår jag att de flesta av er inte är den kommenterande typen.
Detta accepterar jag och fortsätter blogga för glatta livet.

MEN med den senaste konstruktiva kritiken, att jag bör lägga till
"Lite roliga bilder på ditt (mitt) söta ansikte då och då"
så har jag en ståndpunkt att förtyda:
Trots att min blogg vore meningslös utan mina läsare
så är er önskan inte min lag.
Dock var detta en bra önskan så nu väljer jag att behaga denna.
Det är trots allt min blogg och en av få saker här i världen jag kan kontrollera helt över.
Såhär ser jag ut i skrivande stund, 02.00 denna fredags natt:



...Valfri tolkning.


Såhär ser mitt hår ut om jag inte plattat det och burit hästsvans i två dagar:



...


Såhär ser jag däremot ut om jag försöker vara lite förförisk mot webbkameran:



Frågor på det?


Kommentarer
Postat av: Realist

Du borde vara fluffig oftare

2012-05-05 @ 12:14:38
Postat av: grammy gail

LOVE THE BRA!!!!!!

2012-05-18 @ 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0