C(p)-uppsats

Standardhälsning!
Jag har börjat arbeta med min C-uppsats (examensarbete, kandidat-uppsats, stjärna i kanten).
Det jag lärt mig hittils är:
  • Det finns väldigt mycket information
  • För var informationsenhet jag trycker in i hjärnan
    så växer informationsfältet likt en HYDRA! (länk)
  • Det finns väldigt många böcker och forskningar om ALLT (allt)
  • Det är vanligt att en Wikipedia-artikel referar till en tidningsartikel
    som refererat till Wikipedia-artikeln först
  • Mer än hälften av Sveriges befolkning har Facebook
  • Vagina
  • Penis
  • Penis
  • Vagina
  • Valfritt
(skrev två av varje kön för att inte förutsätta heterosexualitet och därmed kränka någon)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0