AKUT VREDESUTBROTT PÅ PATRIARKATET

Fick nyligen ett hysteriskt våldsamt vredessutbrott på patriarkatet och män i största allmänhet.
Vrålade och kastade saker i golvet.
Detta innefattade att skrika på min pojkvän som låg (till synes oskyldigt) i sängen och tittade på herrfotboll.

- DU DITT JÄVLA SVIN, OM DET BLIR KRIG MELLAN KVINNOR OCH MÄN, OM KVINNOR GÖR REVOLUTION EFTER EN HEL HISTORIA AV VIDRIGT FÖRTRYCK AV PATRIARKATET - VEMS SIDA ÄR DU PÅ???

Han skrattade såklart åt mig, ty män tar inte ilskna kvinnor på allvar.
Efter att jag misshandlat honom lite såväl psykiskt som verbalt och fysiskt
så gick han dock med på att kämpa på kvinnornas sida.
Puh. Hade ju inte velat bränna av även hans penis.


Vad kan ha utlöst detta hysteriska vredesutbrott, undrar ni?
Det kan jag knappt prata om. Men det var ett grovt kvinnoförtryckande "skämt"
jag såg på facebook som blivit gillat och hyllat av 50 000 personer.
Fy fan för människor som blivit hjärntvättade under patriarkatets styre.
 
VÄRLDSFREDEN BEHÖVER MIG!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0