Sentimentalitet och barn

Jag läser statsvetenskap och lär mig om olika statsbaserade makt-teorier,
hur EU är uppbyggt och annat som jag fullkomligt skiter i.
Är sugen på Halloween. Avantgarde makeup och att få vara någon annan för en kväll.
Jag hörde någonting vackert idag, som jag inte kan greppa ens i tankarna.
 
Det var en gubbe som sa:
Tänk dig att somna och aldrig vakna igen. Tänk på det noga.
Sedan tänk dig att vakna utan att aldrig ha sovit. Det var nämligen så ditt liv började.
 
Först vaknar man utan att någonsin ha sovit,
sedan somnar man utan att någonsin vakna.
Livet alltså. Barnsligt simpelt och oändligt komplicerat på samma gång.
 
 
 
Nå väl,
HÄR ÄR ETT FOTO SOM FÅR MIG ATT LE OCH GILLA BARN!!!
 
Barn är precis som vuxna i avseendet att vissa är underbara, andra förjävliga.
 

Kommentarer
Postat av: Daddy Donut

Men egentligen sover fostret rätt mycket i livmodern?

2012-10-18 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0