Det var något som flög förbi.

 
Jag fick så himla fina gåvor i födelsedagspresent.
Det märks att min familj känt mig i 22 år, för de vet precis vad jag tycker om.
 
Denna sommar firar jag sex år som vegetarian. Jag är inte stolt.
Sex år av att inte tugga på mördade djur. Det är en självklarhet. Inget åstadkommande.
Henrik i min klass har blivit vegetarian. Jag är glad för hans skull.
De säger att våren är här, men jag tvivlar som vanligt.
Våren är inte ens en riktig årstid. Det är bara en övergång från en vinter till en annan.
 
Efter 22 år i Sverige väntar jag ännu på sommaren.
Måste nog acceptera att sommaren jag söker bara går att finna genom att sänka kraven.
Undrar om vinterdepressioner existerar i Maldiverna,
när det är sisådär en 17 grader och molnigt.
Samma klimat som får oss att överlyckligt dansa på balkongen. Typ.
 
Hehe. Livet alltså. Jajjaja.
Här är ett foto på några av mina ögonskuggor.
De till vänster fick jag av dad och Helena i födelsedagspresent.
 
Det blir många lyckliga smink-kalas med mig själv framöver.
 
 
 
Åh det hade varit kul att gå på Siestafestivalen och dansa som stans äldsta fjortis.
Det vore kul att bli fjortis igen.   
Vi får se hur det blir med det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag ska på siesta och leka fjortis, så det kan du med göra ^^

2013-04-17 @ 17:55:58
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0