Breaking bad, quizkampen och foundation

 
Jag har börjat kolla på serien Breaking Bad. Nu är kemi inte längre lika ointressant som idrott,
om vi ska tala i högstadietermer. Ah. Högstadiet.
Högstadiet var som ett tre år långt Quizkampen, med helt olika ämnesområden parallellt.
Vissa mer uppskattade än andra. Vissa kamrater bättre än andra.
Men det hade ingenting med karriären att göra.
Precis som Quizkampen.
 
Nytt foto på mig.
 
Köpte förresten en ganska dyr foundation från Make up Store. Gör inte det.
Deras foundations suger. Förstärker alla imperfektioner och fyller ingen övrig funktion.
Använder fortfarande min 120-kronors foundation från Lumene samt Kicks egen concealer.
Fungerar utmärkt. Ändå är jag 265 kronor fattigare tack vare Make up Store.
More like "Make disaster store".  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0