Miley Cyrus är en stjärna

Jag har aldrig varit förtjust i Miley Cyrus tidigare, men nu ska jag älska henne i protest.
 
Nämen ska en kviga verkligen göra så??? Så fruktansvärt olämpligt!
Justin Timberlike sjunger "roliga" sånger om att ha sex med varandras mammor,
Robin Thicke blåser cigarettrök i unga tjejers ansikten i sin musikvideo
och typ alla hiphopare någonsin sjunger om slynor och kåthet och kroppsdelar.
Samt tar sig på könet typ, hela tiden.
Vissa manliga artister släpper aldrig greppet om sin penis.
 
MEN när Miley Cyrus hoppar runt i en jävligt fashionabel latexbikini och tar sig på könet,
då går jorden under.
Då ska vi skämmas och hon skämmas och alla ska skämmas!
 
Och enda skillnaden är, egentligen
att hon har en vagina och inte en penis.
 
 
Som sagt, har aldrig brytt mig om Cyrus. Men nu skall jag dyrka henne,
bara för att alla andra hatar henne av den mest oigenomtänkta anledningen hittils.
 
 
 
 
ps.
det enda dåliga miley gjorde under uppträdandet var att gå nära äcklet Robin Thicke :(
Hoppas hon inte fick syfilis av hans blotta närvaro.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0