Mitt på sistone

Jag går sällan till skolan med mindre smink än såhär.
Finner ingen anledning att vara mindre snygg än möjligt.
Dessutom har jag inte målat en tavla på över ett år. Sminket är min dagliga lilla tavla.
 
 
 
Såg denna på premiären. Har svårt att uppskatta filmer efter det.
Får huvudvärk och blir irriterad av alla filmer som inte kan mäta sig med denna.
Det finns väldigt många dåliga filmer där ute, med alldeles för stor budget.
Django Unchained hade precis lagom stor budget.
 
 
 
 
Under gymnasiet hade jag ett ceriserosa läppstift
som jag köpt för fem dollar på Walmart i västra Florida.
Det tog så småningom slut. Härförleden hittade jag ett exakt likadant läppstift av samma märke.
Var? Jo, på Ica Maxi i Kalmar. Plötsligt återkom färgen till min värld igen.
 
 
 
 
Jag har "festat" en enda gång sedan mitten av december. Festandet varade i cirka en timme.
Det är inte kul att festa när bara jag är rolig.
 
 
 
 
Jag har sysslat med redigering av rörlig bild och ljud samt stått både framför och bakom kameran.
Föredrar båda.
 
 
 
Jag har blivit faster för första gången. Min coola storebror och hans fru och fått en pytteliten bebis.
Hon heter Minja och är mjuk, gosig och nästan misstänkt lik en bebisdocka.
Ser fram emot att lära känna henne bättre.
 
 
 
Jag har spelat biljard med min stiliga pojkvän och åkt bil med min stiliga lillebror.
Föredrar båda.
 
 
 
 
Har en resa till USA bokad i Juni, med returbiljett. Fast vettefan om jag tänker använda den.
Jag bör försöka lyckas i USA innan jag ger mig på Sverige.
Ser ingen anledning att låta bli.
Flygplanen lyfter för vem som helst.
Framtidsplanen väntar bara på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0