And we danced med röda plastmuggar i handen en dag i framtiden

Min jätteroliga coola unga faster Vanessa visade mig denna låt och musikvideo idag,
när vi stod i bilkö mellan Acton och Burlington.
 
 
 
 
 
Instant förälskelse. Nu vill jag festa. Not possible, men det är lugnt.
Med den låten i lurarna går det utmärkt att festa helt själv.
Fifan vilken godinglåt. Och btw jag tycker macklemore är lite söt hihihi... lite...

Och ah, jag vill så gärna dricka (öl) ur röda plastmuggar när jag är här.
Det är nåt med USA som jag inte kan sätta fingret på.
Har bara vart här i en månad och bara upplevt en veckas arbetsliv,
men det är något osynligt som tindrar i luften och känns fräsigt.
FRÄSIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0