En linje att gå på

Jag är så oförskämt bortskämd och sällsynt lyckligt lottad att jag skäms över att sakna.
Ibland skäms jag för precis allt.
Som för att jag
är lyckligare än jag förtjänar.
 
 
För varje komplimang om mitt yttre känns det som att mitt utseende ruttnar lite.
Försöker bli vackrare men blir bara fulare.
 
Saknar inte Sverige som så,
men saknar Sverige på många sätt.
Saknar mest av allt alla jag älskar så himla mycket att jag nästan bara vill gråta av all kärlek.
Sjukt va?
 
 
 
 
 
Sorry att det blev lite deep depp talk här istället för käcka bilder och simpla vardagsanekdoter.
Men det är ju inte direkt så att det finns någon annan jag kan ha deep talk med.
Tack bloggis. Tack för att jag fick skriva detta på dig!
 



PS. Jag är även full av glädje!!! Inte bara all tvivlan ovan <3 Happy puss
Det finns massa bilder på facebook men jag kan lägga några här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0